De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Lizan

15 November 2016 | Australië, Sydney

Heyhey!

De eerste week zit erop en wat was het leuk! De groep van ze startweek bestond helaas uit veel duisters wat wel jammer was, gelukkig was er nog 1 Nederlands meisje die wel aardig was.
De jetlag was wel te voelen, want je ligt om 3 uur s'nachts klaar wakker in je bed. De 2e nacht was verschrikkelijk want je slaapt in stapelbedden en dan is t voor de gene die onder of boven je ligt niet chill als jij daar even de liefde bedrijft, zoals mijn onderbuurvrouw op dat moment deed....

De eerste dagen zijn we met de groep in Sydney geweest, natuurlijk naar het opera house en de Harbour bridge! Ook hebben we een dag op een boot doorgebracht en heb ik mijn eerste Ozzie Barbie gehad. Verder hebben we nog een wandeling van 6 km gemaakt langs de strand naar Bondi Beach, wat een gave uitzichten heb je daar! In de avonden gingen we vaak naar de bar om een drankje te drinken want dat is wat backpackers doen zeggen ze hier

• 18 November 2016 - 18:08

Marjelle:

foto's zien er mooi uit!! Heel veel plezier, geniet ervan!!