Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu

Cairns

Blijf op de hoogte en volg Lizan

23 November 2016 | Australië, Cairns

Hi!

Ik heb een super week of nouja 6 dagen gehad in Cairns! Het is heerlijk rustig vergeleken met Sydney. Het hostel lag tegen over de Lagoon van zoutwater, want er zwemmen krokodillen in de zee dus daar kan je niet in zwemmen haha . Eerst een paar dagen gechillt aan de Lagoon en daarna begon het pas echt eigenlijk. Op een boot op naar het Great Barrier Reef! Voor de eerste keer gedoken en wat was het gaaf! Zoveel verschillende visjes en kleuren koraal :) ook het snorkelen was erg leuk! De volgende dag ben ik naar het Daintree Rainforest geweest, hier hebben we eerst op de Daintree River krokodillen gespot, we hebben er wel 5 gezien! Daarna door naar Cape Tribulation waar we als lunch een beef burger kregen hmm. Op deze prachtige plek genoten en toen terug naar Port Douglas voor nog meer strand en uitkijkpunten. Wat een super dag was dit, vooral onze guide Loz was heel leuk.

In het hostel was het erg rustig we sliepen 2 nachten met zn tweeën op een 8 persoons kamer, ben benieuwd hoe vaak dat nog gaat voorkomen haha.

Nu ben ik in Mission Beach waar ik helaas maar 1 dagje zal blijven, morgen ga ik naar Townsville en daar op de Ferry naar Magnetic Island!

Tot snel weer, dikke kus

• 23 November 2016 - 13:09

Liesbeth:

Klinkt allemaal heel goed, erg he zo'n tussenjaar :)

• 23 November 2016 - 20:49

Marten Jan:

Wow, zo leer je wel veel meer dan in een collegebank, geniet er van!