De afgelopen tijd - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu De afgelopen tijd - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu

De afgelopen tijd

Blijf op de hoogte en volg Lizan

12 Januari 2017 | Australië, Melbourne

Hey!

Ik loop een beetje achter, dus even in het kort wat ik de afgelopen tijd heb gedaan.

Brisbane was super leuk! Je hebt de drukte van de stad, maar je kan ook naar the southbank, het stand om te relaxen.
Na brisbane door naar Sufers Paradise, hier kun je eigenlijk alleen maar naar het strand of uitgaan. Surfers paradise heeft hele hoge gebouwen langs het strand staan.
Daarna naar Byron bay, hier heb ik gesurft en ik kon het best goed, al zeg ik het zelf haha.
Na Byron Bay heb ik de bus terug naar Brisbane genomen om hier kerstmis te vieren, helaas was het weer niet zo lekker maar dat mocht de pret niet drukken. Kerst is wel apart in 30 graden hoor!
Daarna een hele lange rit naar Sydney om hier voor NYE te zijn! Ik sliep hier samen met een meisje waar ik mee reisde bij haar via via kennissen. We werden heel goed verzorgd. We hebben oliebollen gebakken, want dat hoort toch wel bij oud en nieuw!
Op NYE zijn we met een groepje vrienden in een park gaan zitten om te wachten op het vuurwerk en dat was het zeker waard! Het vuurwerk was super vet! Na oud en nieuw ben ik twee dagen naar de blue mountains geweest. Ik heb veel gewandeld en veel mooie uitzichten en plekken bekeken. Na nog een paar dagen gechillt te hebben, heb ik een vliegticket geboekt naar Melbourne en dat is waar ik nu ben.
Ik blijf hier nog een paar dagen en ga dan de great ocean road doen en naar de grampians! En dan ga ik op naar mijn baan! Vanaf 23 januari ga ik 2 maanden als au pair werken op een farm. Het ligt best wel in the middle of nowhere, maar we gaan het meemaken! Het dorpje heet lankoop.

Kusjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië

Half jaar Down Under!

Recente Reisverslagen:

28 April 2017

Alice Springs to Darwin!

16 April 2017

ROCK PATROL!

04 April 2017

Tasmanië

25 Maart 2017

Goodbye and hello

19 Februari 2017

Werken als au pair
Lizan

Actief sinds 24 Okt. 2016
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 106981

Voorgaande reizen:

07 November 2016 - 01 Juli 2017

Australië

Landen bezocht: