Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lizan Westenbrink - WaarBenJij.nu

Whitsundays

Blijf op de hoogte en volg Lizan

03 December 2016 | Australië, Airlie Beach

Heyhey!

Mission Beach was een heel rustig stadje waar niet zoveel te doen was, lekker naar het strand of aan het zwembad liggen daarin tegen was Magnetic Island heel leuk! Ik sliep in een hostel vlak bij een mini wild life park, daar ben ik dan ook heen geweest. Er waren krokodillen, schildpadden, allerlei reptielen, papegaaien en koala's! De koala's hebben we ook vast gehouden, wat zijn ze zacht! 'S avonds hebben we een wandeling gemaakt met een prachtig uitzicht en ook nog 3 wilde koala's gezien :) Bij het hostel kon je lekker chillen bij het zwembad, in de hangmatten liggen of op de zitzakken bij de wifi liggen.

De volgende bestemming was Airlie Beach, op naar de Whitsundays! We zijn 3 dagen en 2 nachten wezen varen op een catamaran, heel erg leuk! We zijn op veel plekken wezen snorkelen, veel vissen, koraal en dit keer ook schildpadden :) Dit was zo gaaf!Whitheaven beach was super mooi! Hier hebben we een hele middag doorgebracht en heel veel foto's gemaakt. De boot was erg gezellig, er werd muziek gedraaid en iedereen probeert een praatje met andere te maken en natuurlijk kregen we goed te eten, even aansterken na al de simpele backpackers maaltijden haha.

Ik zit nu in Agnes Water. Mijn reismaatje en ik hebben andere plannen dus ik ga snel opzoek naar een nieuw reismaatje!

Bye!